czwartek, 19 lutego 2015

Piżama damska Iwona - Italian Fashion


Przeglądając fora z opiniami o zakupach przez internet natknęłam się na wiele pytań na temat polskich firm odzieżowych.
Postanowiłam więc poddać mojej opinii bieliznę nocną polskich producentów.





 Opis producenta:

 Ta wyjątkowa piżama podkreśli figurę, a jednocześnie zapewni
maksymalną wygodę. Ozdobiona wesołym nadrukiem na bluzie
nabiera niebanalnego, młodzieńczego charakteru. Dopasowane długie
spodnie z szerokim pasem wykończone ściągaczem w dole nogawek. 

Wyposażone są również w szeroką bez uciskową gumkę dającą komfort w noszeniu.

Skład: 100% bawełna.

Kraj Produkcji: Polska





Moja opinia:

Piżama została wykonana z bawełny ściągaczowej.
Natknęłam się na wiele opinii o tej firmie, że ma super jakoś itd.
Nie zgadzam się z tym w pełni. 
Z górą od piżamy nic się nie dzieje, ale za to spodnie nie są najwyższej jakości.
Po kilku pierwszych tygodniach noszenia spodnie się skólkowały, gumka w spodnich która podobno miała być szeroka i wg producenta powinna dawać komfort w noszeniu. W moim wypadku tak nie było, gumka się skręciła jak świderek.




Zdjęcie nie odzwierciedla rzeczywistości.




Moja ocena: 5/10



 
Myślę, że jeszcze dam szansę innym modelom tej firmy, być może
trafił mi się felerny egzemplarz.




Cena: ok. 65zł




 

 Czy polecam? 
Mam mieszane uczucia co do tej piżamy. Skusiłam się na nią
głównie dla tego , że był dostępny z tego modelu rozmiar XS i posiada ona
ściągacze. Wszystkie inne piżamy były dla mnie za długie. 
Jeśli chodzi o cenę to myślę, że jest dużo innych i lepszych modeli w tej cenie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz