poniedziałek, 13 lipca 2015

Kąpiel do stóp musujące tabletki (Bath for feet) - Body Club


Ponieważ o nogi trzeba dbać, postanowiłam opisać tabletki musujące do stóp. Pora roku i wypady na plażę zmuszają nas do tego aby dbać o swoje stopy i ich świeży wygląd. Na zakupach w Biedronce zauważyłam tabletki za rozsądną cenę i postanowiłam je przetestować. Nie oczekiwałam od nich zbyt wiele, ale zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Pierwszą próbę testu zastosowałam aby przeprowadzić typowy peeling stóp - oczywiście sprawdził się. Ale działanie które jest warte uwagi to pozbycie się bólu i zmęczenia stóp. Kupiłam nowe szpilki i śpiesząc się do pracy ubrałam je bez silikonowej wkładki. Okazało się, że buty to kompletny nie wypał z twardym podbiciem. Moje stopy po całym dniu w tych nie wygodnych buciorach stały się przemęczone i obolałe. Myślałam, że już nic mi nie pomoże i załatwiłam sobie nogi na dobre dwa tygodnie, a tu takie miłe zaskoczenie. Po kąpieli stóp z tabletkami ból i zmęczenie zniknęło, nogi stały się wypoczęte i zrelaksowane.








 Opis producenta:
-skutecznie zmiękcza naskórek 
-przyspiesza jego regenerację 
-zawiera składniki antygrzybiczne 
Zastosowanie: 
-nawilżanie i regeneracja skóry stóp 
-profilaktyka pękającej skóry.  
Sposób użycia: 
Wrzuć musującą tabletkę do niewielkiej ilości ciepłej wody, po jej rozpuszczeniu zanurz stopy na około 15-20 minut. Po wyjęciu stóp z wody osusz ręcznikiem. Stosuj raz w tygodniu.











 
Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w tekturowej tubie, która mieści 6 tabletek zapakowanych w grubą folię. Tabletka koloru zielonego. Waga ok. 20g. Zapach przyjemny nie drażniący, zapach cytrusowy. Po rozpuszczeniu woda barwi się na kolor tabletki. Preparat skutecznie zmiękcza naskórek, dzięki czemu można z łatwością wycinać skórki. Pomaga w przeprowadzeniu peelingu stóp. U mnie najlepiej się sprawdził przy zwędzonych stopach. Po całym dniu w niewygodnych i źle wyprofilowanych szpilkach z twardym podbiciem dają niesamowitą ulgę. Również zapobiegają pęcherzom i odciskom stóp. Działania antygrzybiczego nie zauważyłam, ponieważ nie mam z tym problemu. Nawilżenie niestety nie jest długo trwałe. Cena bardzo przystępna ok. 6 zł.









Moja ocena: 8/10






 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam.






5 komentarzy:

  1. Musiałabym wypróbować, lubię takie przyjemności do stóp. Gdzie je zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nich wcześniej, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam ich u siebie w Biedronce. Stopy u mnie są bardzo wymagające i próbuję wszystkiego co im pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie te tabletki i cena bardzo kusząca

    OdpowiedzUsuń