środa, 8 lipca 2015

Tusz do rzęs wydłużająco - podkręcający (Volumix Fiberlast Mascara Lenght & Curl Up) - Eveline Cosmetics


W końcu nadszedł czas na test maskary marki Eveline. Tusz spełnił moje oczekiwania, a nawet zaskoczył. Nie spodziewałam się tak fajnego efektu, który można uzyskać już po jednej warstwie.











 Opis producenta:

Mascara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Length & curl up mascara:
– seksowne wydłużenie nawet do 50%
– długotrwałe podkręcone rzęsy
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin.






 
Moja opinia:

Opakowanie ładne, estetyczne, dobrze leży w dłoni i świetnie się prezentuje (bardzo eleganckie). Szczoteczka gruba, dobrze wyprofilowana. Maskara ma fenomenalne możliwości. Kolor to głęboka czerń. Konsystencja nie za rzadki, nie za gęsta. Bardzo fajnie unosi i wydłuża rzęsy. Nie pozostawia grudek. Szczoteczka bardzo fajna ładnie rozczesuje rzęsy co powoduje, że nie sklejają się. Maskara jest dość trwała, nie kruszy się , nie osypuje dzięki czemu idealnie utrzymuje się na rzęsach. Tusz powoduje uczucie lekkich rzęs. Łatwa w zmywaniu. Nie uczula. Jestem bardzo zadowolona z tej maskary. Wywołuje pożądany efekt. A co najważniejsze niska cena.






Efekt po nałożeniu 1 warstwy :








Moja ocena: 9/10




 











 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam. Wygrywa on z tuszami z górnej półki.







Dziękuję serdecznie firmie Eveline za możliwość przetestowania produktu. 




4 komentarze:

  1. o, ile nowosci :) a tego tuszu jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się szczoteczka. Ja bardzo lubię tusze eveline i chętnie go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz idealny dla mnie, zazwyczaj stosuję takie wydłużające tusze, bo niestety mam krókie rzęsy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń