sobota, 12 września 2015

Ambasadorka Always - pierwsze wrażenie




Pod koniec sierpnia zostałam ambasadorką Always na everydayme.pl.
Z czego jestem bardzo zadowolona. Paczka ambasadorki była bardzo obfita, czego się nie spodziewałam. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem produktów Always.
Dziś opiszę moje pierwsze wrażenia jako ambasadorki.







Zestaw ambasadorki:
Do własnego użytku:

• 4 podpaski Always Ultra Super Plus
• 1 opakowanie podpasek Always Ultra Night (7 szt.)
• 4 podpaski Always Ultra Sensitive Super Plus
• Przewodnik projektu
• Książeczka „Badanie opinii”

Do przekazania:

• 12 podpasek Always Ultra Super Plus
• 12 podpasek Always Ultra Night
• 12 podpasek Always Ultra Sensitive Super
• 12 saszetek Always
• 20 ulotek Always



 Opis producenta:


  Podpaski Always Ultra zostały stworzone specjalnie dla kobiet, aby zapewnić im odpowiednią ochronę. Podpaski Always Ultra posiadają dwie różne powłoczki: Always Ultra z komfortową powłoczką szybko wchłaniającą wilgoć oraz Always Ultra Sensitive a powłoczką miękką jak bawełna, dla większego komfortu




 
Moja opinia:
 
Moje pierwsze wrażenie po otworzeniu paczki to : super, jaka ona duża i pełna niespodzianek. Paczuszkę otrzymałam 1 września i jestem bardzo mile zaskoczona. Od razu przystąpiłam do testowania na własny użytek. Co najbardziej zdziwiło mnie w pierwszym spotkaniu z nowymi Always, to przyjemny kwiatowy zapach rozchodzący się z pudelka. Jestem zachwycona bo nowe Always Ultra są cieniutkie i kolorowe w środku. A te na noc są duże co pozwoli na większy komfort. Zwłaszcza dla tych Pań, które mają większe krwawienie nocą. Pierwsze paczki do testowania zostały już rozdane przyjaciółką i znajomym. Prezentują się one niezwykle elegancko. Moje testerki były również pod wrażeniem. Dziś rozdam kolejne.








Moja ocena: 10/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam tę markę

3 komentarze:

  1. mi nie udało się dostać. ładna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testuję te podpaski z everydayme i jestem zadowolona z paczki. Spokojnie mogę obdarować koleżanki i znajome. Podpaski są świetne, cienkie i nie przeciekają, wszystkie dziewczyny je chwalą. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń