środa, 4 listopada 2015

Kampania Always - podsumowanie



Witajcie kochani. Denerwuje mnie brak dostępu doi własnego komputera. Dzisiaj mam dla was podsumowanie kampanii Always. Jestem zadowolona z testowania. Przeszło ono moje oczekiwania. Testowanie trwało ok. 2 miesiące.






 Opis producenta:


   Podpaski Always Ultra zostały stworzone specjalnie dla kobiet, aby zapewnić im odpowiednią ochronę. Podpaski Always Ultra posiadają dwie różne powłoczki: Always Ultra z komfortową powłoczką szybko wchłaniającą wilgoć oraz Always Ultra Sensitive a powłoczką miękką jak bawełna, dla większego komfortu






Moja opinia:
 
Podpaski Always są pakowane w estetyczne, każda pojedyncza podpaska jest pakowana w osobną folię. Podpaski są całkiem cienkie, do tego wyjątkowo chłonne. Nie uczulają, nie odparzają. Bardzo ładnie pachną. Duże skrzydełka i mocna przyczepność. Są wyjątkowo delikatne. Moim zdaniem, są teraz lepsze niż kiedykolwiek. Najważniejsze jest dla mnie, że podpaski te zapewniają do 100% ochrony przed przeciekaniem.Wadą może być cena, ale jak dla mnie nie ma ona znaczenia, bo komfort użytkowania jest ogromny i nie muszę się martwić o niemiłe niespodzianki na ubraniach. 




1. MIEJSCE: Always Ultra Sensitive Super Plus - otrzymały dzięki dużej delikatności.


2. MIEJSCE: Always Ultra Super Plus - ładnie pachną, siateczka które je pokrywa jest lekko sztuczna

3.MIEJSCE: Always Ultra Night - idealne na noc, bardzo długie, pokrywa je dość sztuczna siateczka
 
4. MIEJSCE: Always Classic - grube, posiadają sztuczną siateczkę, w ciepłe dni mogą odparzać

 








Moja ocena: 10/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam tę markę






BĄDŹ PIĘKNA W TE DNI!




akways

1 komentarz:

  1. Przydają się takie wpisy :) Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń