piątek, 14 listopada 2014

Pstrąg z nadzieniem maślano – koperkowym



 Dziś mam dla was przepis na delikatną i pyszną rybkę. Idealną na piątkowy obiad.



Pstrąg z nadzieniem maślano – koperkowym


Składniki:
1 kostka masła
2 cytryny
Koperek (może być suszony)
1 kg pstrąga (może być również jakaś inna rybka)
sól


Sposób przygotowania:
Cytrynę sparzyć, pokroić w plasterki.  Koperek umyć , pokroić. Masło rozdrobnić na mniejsze kawałki.

Rybę oczyścić, umyć . Wysmarować blachę masłem.

Przygotowaną rybę w środku i z zewnątrz doprawić  (użyłam sól i czosnek granulowany).

 Następnie środek ryby nadziewamy koperkiem i masłem.

Rybę zamykamy wykałaczkami i sznurujemy nicią  (użyłam tylko nici ponieważ moja ryby ma grubą „skórę”) i układamy na blasze.

Obsypujemy koperkiem (możemy również lekko skropić cytryną) , a następnie układamy na niej pokrojoną w plastry cytrynę.

Wstawiamy do piekarnika na 180‘C, pieczemy ok 20 minut (do miękkości).


SMACZNEGO!!!

1 komentarz: