piątek, 28 listopada 2014

Zakupy na allegro u użytkownika „kasianencia”


  Kolejną moją opinie postanowiłam poświęcić sprzedającemu użytkownikowi allegro o nicku
kasianencia  u którego zakupiłam biżuterię.

Zegarki i kolczyki



Opis sprzedawcy:

Gwarancja ok. 2 lata.
Przybliżony czas realizacji: 2 dni



Moja opinia:
Zegarki sprawdziły się niezawodnie. Pasuje do wielu stylizacji. Kolczyki bardzo wygodne i perfekcyjnie wykonane.
Brakowało koloru który mnie interesował ale sklep go dla mnie sprowadził.
Czas realizacji: bardzo szybki – po zaksięgowaniu wpłaty od razu wysyłają towar.  Wybrałam list ekonomiczny polecony. Moje zamówienie zostało wysłane w poniedziałek w czwartek już było u mnie.





Plusy transakcji:
  • szybka wysyłka
  • miła obsługa
  • świetnie działający produkt


Minusy transakcji:
  • brak


Pamiętajmy , że czas realizacji również zależy od tego jaką formę wysyłki wybieramy.
Uczciwy allegrowicz. Dobry kontakt , szybka przesyłka - wszystko w jak najlepszym porządku. BARDZO POLECAM
OCENA SKLEPU I PRODUKTU: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz