wtorek, 6 stycznia 2015

Wyniki konkursu !!!!!


Na wstępie bardzo chciałabym was przeprosić, że tak póżno ogłaszam wyniki.
Niestety nie miałam dostępu do komputera. Padł mój laptop.
Na szczęście dziś już mogę ogłosić wyniki.



W rozdaniu wzięło udział 21 osób. Osoba, która wygrała, spełniła wszystkie warunki regulaminu:)
Postanowiłam , że będą 3 miejsca skoro aż tylu chętnych się znalazło.

Miejsce I


Magdalena Pasek


Miejsce II



Paulina D


Miejsce III



Aneta Wnuk




Gratuluje wszystkim wygranym. Wyslam do was maile jesli nie odpowiecie do konca tygodnia bede zmuszona zrobic nowe losowanie.

4 komentarze:

  1. Kochana , właśnie dostałam Twój list!
    Dziękuję za próbki kosmetyków i za próbkę zapachu. :-)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie opisałam Twój list :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń