poniedziałek, 19 stycznia 2015

Współpraca z Ziaja




 Niedawno miałam okazję rozpocząć współpracę z firmą Ziaja. Bardzo lubię produkty tej firmy, są delikatne i nie uczulają mnie (a to najważniejsze).



 Do testów otrzymałam:
  • 2 ulotki informacyjne
  • 3 próbki z serii Oczyszczanie Liście Manuka: żel myjący normalizujący na dzień/ na noc, krem nawilżający balans korygująco - ściągający.
  • 2 próbki z serii Liście Zielonej Oliwki : skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny





Moja opinia: 

Żel myjący normalizujący na dzień/ na noc:
Żel mnie nie podrażnia i nie szczypie w oczy. Jest bardzo wydajny (jedna saszetka wystarczyła mi na rano i wieczór).  Żel lekko nawilża. Skóra nie świeci się po zastosowaniu żelu. Co najważniejsze dobrze oczyszcza. Idealnie połączenie tworzy z oliwkowym płynem micelarnym (Oczy zmywam płynem, resztę żelem). Zmywa wszystko- podkład, kredkę do oczu, cienie itp. 
 
Krem nawilżający balans korygująco - ściągający:   
 Krem gęsty, delikatnie jakby mentolowy zapach. Daje uczucie odświeżenia cery. Utrzymuje się na nim makijaż. Dość szybko się wchłania w skórę. Zapach nie jest nachalny i jest całkiem przyjemny. Krem daje lekkie poczucie odświeżenia i nawilżenia.
 

Skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny:  
Lekki, gęsty krem. Delikatny oliwkowy zapach. Idealnie nadaje się pod makijaż. Idealnie nawilża.Szybko się wchłania. Dodatkowo zawiera ochronę UV.


Moja ocena: 4/5

Czy polecam? Tak.






2 komentarze: