poniedziałek, 20 lipca 2015

Arganowa mgiełka samoopalająca, do twarzy i ciała 3w1 (Self Tan) - Eveline Cosmetics



Lato w tym roku nas nie rozpieszcza, słoneczko wychodzi rzadko. Dużo deszczowych dni nas spotyka, dlatego postanowiłam zaprezentować mgiełkę samoopalającą. Ponieważ nie jestem zwolenniczką samoopalaczów jest to mój pierwszy kosmetyk z tego przedziału. Posiadam ciemną karnację i jestem zadowolona z wyboru jakiego dokonał dla mnie producent. Mgiełka obecnie w promocji w Rossmannie.








 Opis producenta:

ARGANOWA MGIEŁKA SAMOOPALAJĄCA DO TWARZY I CIAŁA 3 w 1 dzięki błyskawicznie wchłaniającej się formule szybko pogłębia koloryt skóry, nie powodując smug i przebarwień. 
Zaawansowana receptura oparta na inteligentnym kompleksie Deep BronzeTM, łączącym intensywnie brązujące składniki mgiełki z wygładzająco-nawilżającym ekstraktem z aloesu, zapewnia efekt głębokiej, równomiernej, złocistej opalenizny.
Kwas hialuronowy intensywnie nawilża nadając jej aksamitną miękkość.
Olejek arganowy oraz Kompleks witamin A, E i F odżywiają oraz  podkreślają opalony koloryt skóry. NIE BRUDZI UBRAŃ.

Sposób użycia: przed użyciem wstrząśnij. Równomiernie rozpyl na skórze i wmasuj w ciało okrężnymi ruchami. Po użyciu starannie umyj ręce.


 








 
Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w miękkiej, plastikowej, przezroczystej butelce z wygodnym aplikatorem. Bez problemu możemy kontrolować zużycie produktu i wydobyć go do końca. Aplikator nie zacina się, nie przecieka i ułatwia rozprowadzenie kosmetyku na ciele. Nie mam wielkiego doświadczenia w nakładaniu samoopalających kosmetyków. Byłam przekonana, że skoro to mgiełka, to i sam efekt opalania będzie delikatny i subtelny, łatwość aplikacji większa. Nie myliłam się, lecz uprzednio mocno nawilżyłam skórę balsamem, co pomogło mi w  równomiernej aplikacji. Na szczęście nie pojawiły się plamy i ciemniejsze smugi. Trwałość kosmetyk ma imponującą, pomimo dużego samozaparcia nie udało mi się go pozbyć ze skóry gwałtownym szorowaniem. Otrzymany na skórze kolor jest ładny, brązowy, bez brzydkich pomarańczowych tonów. Zapach, nie drażni, nietypowy dla samoopalacza. Dzięki trwałości i utrzymaniu ładnego koloru kosmetyk polecam. Pojemność 150 ml.





Moja ocena: 8/10

 






 Czy polecam? 
Tak. Gorąco polecam






Dziękuję serdecznie firmie Eveline za możliwość przetestowania produktu. 





1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziła :)Najważniejsze, że nie ma pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń