piątek, 10 lipca 2015

Żel do usuwania skórek (Nail Salon Professional Clinical Care) - Eveline Cosmetics


Dziś żel marki Eveline Cosmetics. Preparat spełnił moje oczekiwania, a nawet zaskoczył. Nie spodziewałam się tak fajnego efektu, który można uzyskać. Dzięki niemu mam zadbane i idealne skórki nawet przy małej dyspozycji czasu.












 Opis producenta:

Profesjonalny preparat o błyskawicznym działaniu. Usuwa
zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń.
Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche,
Zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie nawilża.









 
Moja opinia:

Opakowanie małe, zgrabne, dobrze leży w dłoni. Tubeczka jest miękka, zakończona "dzióbkiem". Łatwo wycisnąć z niej płyn, trzeba robić to ostrożnie, żeby nie wylało się go zbyt dużo w jednym miejscu. Preparat należy trzymać na paznokciach 30 sekund, jeśli wydłużymy czas niestety może usunąć on płytkę paznokcia. Żel zmiękcza i zgranie usuwa skórki. Nie podrażnia, nie uczula. Krótki czas stosowania również jest dużym plusem.








Moja ocena: 8/10






 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam.







Dziękuję serdecznie firmie Eveline za możliwość przetestowania produktu. 




3 komentarze:

  1. mam go, ale gdzieś mi znikł ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się spotykam z takim produktem, zaciekawił mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze trzymam go dłużej, bo średnio sobie u mnie radzi. I tak muszę wycinać resztę :P

    OdpowiedzUsuń