poniedziałek, 6 lipca 2015

Pogrubiający tusz do rzęs (Scandaleyes Xxtreme) - Rimmel


Dzisiaj moja opinia na temat maskary marki Rimmel. Na poniższych zdjęciach oka użyczyła  moja mama. W rzeczywistości ma piękne długie i grube rzęsy. Niestety to w jaki sposób prezentuje się tusz nie jest zadowalające. Troszeczkę jestem zawiedziona jego jakością. Obecnie używam go w połączeniu z inną maskarą.








 Opis producenta:

Pogrubiająca formuła tuszu Rimmel Scandaleyes Xxtreme zagęszcza rzęsy sprawiając, że spojrzenie nabiera bardziej wyrazistego charakteru. Unikalna szczoteczka maksymalizuje siłę spojrzenia z podwójną siłą. Wygięta strona szczoteczki pogrubia i zagęszcza rzęsy jedna po drugiej. Płaska strona szczoteczki wydłuża i rozdziela rzęsy nie pozostawiając grudek.
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf




 
Moja opinia:

Opakowanie dobrze leży w dłoni. Jest ładne, różowe i estetyczne. Szczoteczka wyprofilowana. Głęboka czerń. Maskara okropnie skleja rzęsy, robi tzw. owadzie nóżki nawet przy 1 warstwie. Ciężko wymalować rzęsy w koncikach oczu. Nie pozostawia grudek. Szczoteczka bardzo fajna. Tusz rozmazuje się i szybko zasysa, przez co nie ciężko nałożyć kolejną warstwę lub rozczesać. Nie kruszy się , nie osypuje dzięki czemu idealnie utrzymuje się na rzęsach. Tusz powoduje uczucie ciężkich rzęs. Łatwa w zmywaniu. Nie uczula. Nie jestem zadowolona z tej maskary. Nie polecam, szkoda kasy. Jeżeli ktoś szuka dosyć dobrego, a nie drogiego tuszu to lepiej coś wybrać np z Eveline.





Efekt po nałożeniu 3 warstw (lekko rozczesane):





Moja ocena: 4/10




 










 Czy polecam? 
Nie polecam, cena nie adekwatna do jakości produktu









5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego tuszu. Widzę, że nie mam czego żałować bo efekt słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że skleja rzęsy, raczej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. też pisałam o nim na blogu i u mnie dawał całkiem fajny efekt, jednak nie sięgam po niego za często, bo jest on cały czas strasznie mokry :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i nie przepadam także za nim, skleja i nie wydłuża. Najgorszy z serii scandal eyes ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety uczulił po 2 tyg stosowania - myślałam że mam zapalenie spojówek, miałam czerwone oczy i strasznie łzawiły. Po zmianie tuszu przeszło wszystko. Zdarzyło mi się to pierwszy raz.
    Skleja rzęsy i na szczoteczce zostaje za dużo produktu.

    OdpowiedzUsuń