czwartek, 13 sierpnia 2015

Care Lekki krem odżywczy do każdego typu cery - Nivea



Każda z nas troszczy się o cerę, używając do tego różnego rodzaju kosmetyków. Ale rzadko który działa tak świetnie jak dobry krem nawilżający. Nawilża, odżywia skórę twarzy i chroni ją przed spalinami, słońcem czy wiatrem. A w nocy pomaga się zregenerować. Dzisiaj przedstawię wam jeden z moich faworytów.







 Opis producenta:

Wyjątkowa, lekka formuła z innowacyjnymi hydro - woskami zawarta w lekkim kremie odżywczym NIVEA Care łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Rezultat: skóra odżywiona, gładka i przyjemna w dotyku. Lekki krem odżywczy NIVEA jest przeznaczony do każdego rodzaju cery.

Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, SodiumPolyacrylate, Phenoxyethanol,Methylparaben, Linalool, Citronellol, Alpha-IsomethylIonone, Geraniol, Limonene, Parfum.


 





 
Moja opinia:

Krem mieści się w małym, podręcznym szczelnie zamykanym białym słoiczku. Zamknięcie to typowa zakrętka. Posiada etykietkę na której znajdziemy wszystkie istotne informacje. Konsystencja się nie waży, jest łatwa w rozsmarowywaniu, lekka. Zapach delikatny, przyjemny. Kolor biały. Bardzo dobrze nawilża, skóra jest napięta i gładka. Cera po zastosowaniu wygląda na zdrową. Bardzo szybko się wchłania.  Nie zapycha, nie powstają po nim wypryski. Nie podrażnia twarzy ani oczu. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Idealny na dzień. A co najważniejsze nie jest tłusty.
  Również nadaje się od makijaż. Kolejnym plusem jest niska cena.













Moja ocena: 9/10

 









 Czy polecam? 
Tak. Gorąco polecam


5 komentarzy:

  1. Mam zdaje się próbkę tego kremu więc muszę jak najszybciej wypróbować :) No i ogromny plus dla niego za brak parafiny w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio szukałam jakiegoś kremu do twarzy i nawet czaiłam się na ten :) Ale w końcu wzięłam kozie mleko z ziaji i jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tego kremu w wersji CARE, lecz mam wersję SOFT i jestem z niej bardzo zadowolona :]
    W ostatnim czasie bardzo przekonałam się do marki NIVEA <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń