czwartek, 19 marca 2015

Fluid matująco - wygładzający City Matt - Lirene Dermoprogram



Dziś moja opinia na temat podkładu od Lirene. Zakupiłam go na wyprzedaży w Biedronce.
Mój kolor to 204 naturalny.










 Opis producenta:

 
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf
Fluidy nowej generacji City Matt posiadają wspaniałe właściwości wygładzające i matujące. Zawarta we fluidach specjalna formuła Nylon 12, sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. Zastosowany system mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum. Witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd.
 
 
 

 
Moja opinia:

 Fluid znajduje się w poręcznym opakowaniu z pompką, dzięki czemu można go wykorzystać do końca. Świetnie matuje, wygładza cerę. Idealnie wyrównuje koloryt skóry. Nie wysusza, nie zatyka porów. Posiada bardzo przyjemny zapach. Kosmetyk jest delikatny, a co najważniejsze ogólnodostępny. Makijaż naprawdę wygląda dobrze. Jego minusy to lekkie krycie, nie utrzymuje się długo na twarzy, brudzi.









Moja ocena: 8/10

 





 Czy polecam? 
Tak. 











1 komentarz:

  1. Nie próbowałam go, ale jak matuje to czuję się skuszona :) Ląduje na chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń