sobota, 7 marca 2015

Ryba z pieca w sosie brokułowym, włoskim i bordelaise - FROSTERZY REAKTYWACJA



Na początku lutego Frosta szukała grona 1000 testerów- frosterów ryb z pieca o nowym, naturalnym smaku. Dostałam się do grona szczęśliwców mogących przetestować ten produkt i delektować się jego smakiem, zapachem.





Do testowania otrzymałam:
Trzy zestawy w których skład wchodzą:
  • Ryba z pieca w sosie włoskim - 360g
  • Ryba z pieca w sosie brokułowym - 360g
  • ryba z pieca w sosie bordelaise - 360g
  • Czosnek 75g
  • Bazylia 75g








Moja opinia:
Estetyczne, przyciągające wzrok opakowanie. 
Ryba w papierowej foremce w której umieszczamy ją w piekarniku.


Ryba została tak szybko spałaszowana przez moich domowników, że nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia po upieczeniu.Więc wszystkim smakowała.


Smak naturalny jak zapewnia nas producent. Filet otulony w pysznym sosie to świetne zestawienie. Sos bordeliaise - serowy, chrupiący. Sos włoski - świetne połączenie pomidorów z rybą. Sos brokułowy zawiera całe różyczki warzywa. Ryba z pieca przypadła mi bardzo do gustu. 
Czosnek i bazylię wykorzystałam do mięsa.


Myślę, że zakpię tę rybę na piątkowy obiad. 
Czekam na kolejne propozycje ryb z Frosty.




Moja ocena: 10/10
 
 
 


Czy polecam? 
Tak, bardzo ochoczo polecam





1 komentarz:

  1. Chętnie bym zjadła rybkę dziś, mam ochotę :) Też chciałam się zgłosić, ale z Bydgoszczy nie szukali! :/

    OdpowiedzUsuń