poniedziałek, 23 marca 2015

Płyn Do Płukania Tkanin - Lenor Sensitive


Próbki z EverydayMe ostatnio przychodzą z dużym opóźnieniem.
Dziś przetestowałam płyn do tkanin.






 Opis producenta:

 
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf
Lenor Sensitive - został stworzony specjalnie z myślą o osobach z wrażliwą skórą oraz dzieciach. Zmiękcza włókna tkanin, nadając im najdelikatniejszą miękkość oraz długotrwałą świeżość. Nie zawiera barwników, dlatego jest bezpieczny dla wrażliwej skóry.Został pozytywnie zaakceptowany przez Instytut Centrum Zdrowia dziecka oraz Instytut Pampers.





 
Moja opinia:

Ubrania po użyciu płynu do płukania Lenor przyjemnie pachną, są miękkie i miłe w dotyku . Nie zauważyłam żadnych zmian alergicznych na skórze, co zdarzało się podczas stosowania płynów hipoalergicznych. Saszetka mało wydajna. Ogólnie jestem zadowolona z produktu i zamierzam jego zakup w najbliższym czasie .






Moja ocena: 7/10

 





 Czy polecam? 
Tak. 









2 komentarze:

  1. Bardzo go lubię, delikatny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do opóźnienia w przesyłkach masz rację. A próbki płynu w zeszlymy tygodniu dopiero dotarły. W weekend potestujemy.

    OdpowiedzUsuń