wtorek, 10 marca 2015

Odżywka do włosów wygładzająca Masło Kakaowe - Ziaja



Kupiłam tę odżywkę głównie ze względu na zapach, bo miałam wcześniej z tej serii krem do twarzy. 
Szukałam również dobrej odżywki dzięki której szybko można rozczesać włosy.








 Opis producenta:
Wygładzająca odżywka do włosów suchych i zniszczonych.

SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło kakaowe
  - skutecznie kondycjonuje skórę i włosy
  - działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem
• prowitamina B5. czyli D-panthenol
  - ma duże powinowactwo do keratyny włosów
  - działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy
  - zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość

DZIAŁANIE
• wygładza włosy od nasady aż po końcówki
• nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
• zapobiega splątywaniu i ułatwia rozczesywanie
• zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk
• nie obciąża włosów



 
Moja opinia:

Opakowania jest bardzo poręczne i wydajne. Dzięki czemu kosmetyk można wydobyć do końca. Posiada zamknięcie typu "klik" z małym aplikatorem. Pojemność to ok. 200ml.




Konsystencja delikatna, kremowa. Zapach przyjemny czekoladowy.
Odżywka wygładza, zmiękcza, nabłyszcza i rzeczywiście nie obciąża. Wyglądają na prawdę ładnie. Połysk i miękkość zauważam najbardziej, włosy są cudne. W sumie wszystkie obietnice są spełnione. Nie widzę żadnych minusów. Odżywka jest dobra do codziennej pielęgnacji. Świetnie ułatwia rozczesywanie włosów.




Moja ocena: 10/10

 





 Czy polecam? 
Tak. 







3 komentarze:

  1. Lubię krem do twarzy, balsam do ciała i żel pod prysznic z tej serii :D odzywki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedną z odżywek Ziaji to od nasady lekko obciążała moje włosy. Może ta by tak nie działała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak zawsze Ziaja ma same pozytywy .
    Uwielbiam tą firmę u nas w domku wszyscy jej używamy.;*

    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń