poniedziałek, 16 marca 2015

Uniwersalny Płyn Do Demakijażu Oczu - Ziaja












 Opis producenta:

 
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf
Polecany dla osób stosujących soczewki kontaktowe. 
Przebadany okulistycznie.  

DZIAŁANIE
 • skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
 • zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
 • nie powoduje podrażnień skóry i spojówek nie zawiera substancji zapachowych


 
Moja opinia:

Płyn koloru niebieskiego który mieści się w przezroczystej niebieskiej butelce. Posiada odkręcany korek z małym aplikatorem. Kosmetyk jest ważny 12 miesięcy od otwarcia.
Produkt jest bezwonny, bezzapachowy. Ma konsystencję płyną. Usuwa tylko delikatny makijaż, nie radzi sobie z eyelinerem. Nie podrażnia oczu. Nie wymaga pocierania.  Jest wydajny. W dobrej, niskiej cenie.







Moja ocena: 5/10

 





 Czy polecam? 
Tak. 











2 komentarze:

  1. Coś chyba u góry nie tak się napisało, bo jest o odżywce :P
    Nie miałam jeszcze tego płynu, ale chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dwufazową wersję i wg. mnie była okropna... ;/ Strasznie szczypała w oczy,była tłusta i wgl.

    OdpowiedzUsuń