wtorek, 21 kwietnia 2015

Błyszczyk do ust z serii Be Beauty - Bell

 
 
Dziś recenzja błyszczyku który zakupiłam całkiem przypadkiem z dyskontu Biedronka. Co mnie najbardziej zaskoczyło mnie to, że błyszczyki produkuje firma Bell.







 Opis producenta:


Tego lata postaw na zmysłowe usta i trwały kolor. Zapewni to pomadka o kremowo-żelowej, gładkiej formule lub niezwykły, chłodzący błyszczyk. Odpowiednio dobrane składniki pielęgnujące dają efekt nawilżonych i niezwykle kuszących ust!



 
Moja opinia:

Buteleczka jest bardzo ładna, a zakrętka dobrze wyprofilowana. Opakowanie idealnie leży w dłoni. Niepozorne, ładne, estetyczne. Błyszczyk nie podrażnia moich ust, a wręcz je nawilża i powoduje, że są miękkie i gładkie. Jego delikatna i żelowa konsystencję łatwo rozprowadza się na ustach. Po nałożeniu czuć delikatne chłodzenie na ustach. Jego zapach i smak są lekko wyczuwalne, ale nie drażnią mnie.  Produkt długo utrzymuje się na ustach i nadaje im ładny, zdrowy i naturalny połysk. Cena nie jest wygórowana, ponieważ produkt jest wydajny!










Moja ocena: 9/10
 

 





 Czy polecam? 
Tak.  Gorąco polecam - świetny efekt.






Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf

1 komentarz: