czwartek, 23 kwietnia 2015

Odżywka do włosów Shine & Revive - Elisse

Dziś recenzja odżywki do włosów której działanie mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.






 Opis producenta:

Odżywka regenerująca Shine & Revive została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia wzmocnienia włosów cienkich i przetłuszczających się.  Regularne stosowanie w połączeniu z szamponem Elisse Shine & Revive zapewnia witalność i puszystość włosów  oraz ułatwia rozczesywanie. Zawarty w formule ekstrat z pereł wzmacnia włos i wygładza go. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom włosy stają się puszyste i pełne połysku, jednocześnie zachowując lekkość. 






 
Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w plastikowym opakowaniu kolorku zielonego zamykanym na klik. Butelka stoi na zakrętce, dzięki czemu można produkt wydobyć do końca. Odzywka sama w sobie ma gęstą, kremowa konsystencje. Zapach nieduszący,  przyjemny. Produkt jest kolorku białego. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach od nasady aż po same końce.  Po nałożeniu odzywki można zauważyć, że z ciężkich od wody włosy nagle staja się lekkie i pięknie pachną. Tak samo po spłukaniu pozostają w mniejszej objętości ale dalej fajne jak na początku nakładania. Po wysuszeniu ręcznikiem włosy rozczesują się idealnie , nie maja kołtunów, nie plączą się. Po wyschnięciu są delikatne i miękkie w dotyku.









Moja ocena: 9/10
 

 





 Czy polecam? 
Tak.  Gorąco polecam - świetny efekt.






Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf

3 komentarze:

  1. Mam Ja i również chwalę *.* Moje włosy bardzo ja lubią: *

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Ja i również chwalę *.* Moje włosy bardzo ja lubią: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jej. Gdzie ją kupić? :P

    OdpowiedzUsuń