środa, 8 kwietnia 2015

Pomadka Glossy Temptation nr.1 - Wibo

Do zakupu tej pomadki zachęciły mnie zachwyty na blogach. Po tak pochlebnych opiniach oczekiwałam cudów, niestety się trochę zawiodłam.
 







 Opis producenta:

Pomadka do ust z kolagenem.
Zaprojektowana by uwodzić. Doskonałość kremowej konsystencji zapewnia nieskazitelny blask i połysk. Usta są nawilżone, przepełnione kuszącym i zmysłowym wyglądem. Komfort i elegancja na 100%. Dostępna w 6 kolorach od Listopada 2014.

 
Moja opinia:

Opakowanie podręczne, idealnie nadaje się do torebki. Czarne, metaliczne. Ma tendencje do rysowania się, jednocześnie jest mocne. Pomadka ma gęstą, kremową konsystencję. Dobrze nakłada się ją na usta. Posiada ładny nienachalny połysk. Nie zawiera połyskliwych drobinek. Zapach przyjemny, bardzo delikatny. Cena także na plus. Niestety ku mojemu zaskoczeniu podkreśla suche skórki, zadziorki nawet te o istnieniu których nie miałam pojęcia. Nie jest trwała. Aby utrzymać wymagany efekt trzeba ją na nowo aplikować co jakiś czas. Ponieważ szybko się ściera.





Moja ocena: 5/10

 




 Czy polecam? 
Tak. Kolor piękny
 
 
 
 
 
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz