poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Majonez Kętrzyński - CREDO PR




Przychodzę do Was z recenzją produktów, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą CREDO PR. Którą nawiązałam przed świętami i jestem z niej bardzo zadowolona. Już kilka produktów udało mi się przetestować.








 Opis producenta:


Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.



Skład:



Wartość odżywcza:





 
Moja opinia:


Opakowanie to solidny, szklany słoiczek z zakrętką. Gęsta, delikatna konsystencja. Zapach produktu bardzo charakterystyczny (typowy dla majonezu), a zarazem subtelny, delikatny. Idealnie nadaje się do sałatek, jajek, kanapek jak i do dekoracji. Majonez można wydobyć do końca. Jest on bardzo wydajny. Kolor kremowy. Smak lekko kwaśnawy. Pojemność to 220g. 

Użyłam go do sałatki jarzynowej. Efekt można podziwiać poniżej.















Moja ocena: 9/10
 

 





 Czy polecam? 
Tak. Gorąco go polecam.







Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf



1 komentarz: