środa, 29 kwietnia 2015

Krem na dzień do skóry wrażliwej i mało elastycznej z olejkiem z pestek winogron - Ziaja

 
 
Długo mnie nie było. Muszę nadrobić ten stracony czas ;) 
Nie martwcie się mam dla was bardzo dużo recenzji. 
Dziś opiszę wam krem na dzień z bio olejkami.

 Opis producenta:

Nawilżający krem z naturalnym olejem z pestek winogron. Zapewnia efekt stabilnego poziomu nawilżenia skóry. Wyraźnie uelastycznia naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem. Ochrona niska SPF 6. Stanowi doskonały podkład pod makijaż.


 
Moja opinia:

Produkt posiada miły, przyjemny, lekki zapach. Przez długi czas pozostaje na twarzy również nie dusi. Konsystencja się nie waży, jest łatwa w rozsmarowywaniu, gęsta. Bardzo dobrze nawilża, skóra jest napięta i gładka. Bardzo szybko się wchłania.  Nie zapycha, nie powstają po nim wypryski. Nie podrażnia skóry twarzy ani oczu. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Idealny na dzień.
  Również nadaje się od makijaż. 






Moja ocena: 9/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak.  Gorąco polecam.

2 komentarze:

  1. Oj niee, u mnie niestety zapychanie występuje po kremach do twarzy ziaja :/ Parafina mi nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez sie nie sprawdził.Zostawiał tłusty film na skórze i niestety nie wchłaniał się zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń