wtorek, 7 kwietnia 2015

Make Up Box - Wibo




Przepraszam wszystkich, że tak długo mnie nie było ale niestety miałam problemy z internetem. 
Mój operator sieci narzucił mi limit i niestety go przekroczyłam przed nowym okresem rozliczeniowym. Mam nadzieje, że już teraz żadna przeszkoda mi nie stanie na drodze dodawania postów.






 Opis producenta:


Zestaw metalicznych cieni
  • lśniące i połyskujące cienie do powiek
  • stwórz Glamour makijaż
  • zestaw zawierający 6 kolorów

Make Up Box to zestaw sześciu metalicznych cieni do powiek w klasycznych kolorach. Kasetka zawiera oryginalny zestaw kolorów, które pozwalają stworzyć niezwykłe kombinacje kolorystyczne, dzięki którym stworzysz każdego wieczoru inny makijaż! Makijaż oczu zdobi elegancka, metaliczna poświata. W skład zestawu wchodzą cienie, które nie ścierają się i nie osadzają w załamaniach powiek. Produkt idealny do stworzenia makijażu w stylu Glamour!



 
Moja opinia:

Opakowanie podręczne, idealnie nadaje się do torebki. Ma tendencje do rysowania się, jednocześnie jest mocne. Przód przezroczysty na którym znajduje się nazwa produktu. Tył to opis kosmetyku oraz skład. Kolory moim zdaniem są dobrze skomponowane i delikatne. Aplikacja nie sprawia trudności, dobrze się rozprowadzają po powiece, dobrze rozcierają. Mają jedwabistą konsystencję. Cienie nie osypują się, dobra trwałość. Do wieczora z nimi nic się nie dzieje, nie zbierają się w załamaniach powieki, ani nie bledną. Idealnie nadają się na dzienny makijaż. Kolejnym plusem jest cena. Trwałość 12 miesięcy od otwarcia.





Moja ocena: 8/10

 





 Czy polecam? 
Tak.
Polecany również dla osób stosujących soczewki kontaktowe.
Przebadany okulistycznie.

DZIAŁANIE
• skutecznie i delikatnie usuwa makijaż
• zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu
• nie powoduje podrażnień skóry i spojówek
nie zawiera substancji zapachowych
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1651,uniwersalny-plyn-do-demakijazu-oczu#sthash.njLYWLAP.dpuf



2 komentarze:

  1. Skąd ja to znam... Mi w tamtym miesiącu wyczerpał się limit na internet i już od połowy miesiąca musiałam kombinować...;) Fajne cienie;)

    OdpowiedzUsuń