środa, 18 lutego 2015

Fairy Płyn Do Mycia Naczyń - Cytryna


Wczoraj w końcu dotarły do mnie próbki płynu do mycia naczyń z Everyday Me.
I od razu postanowiłam go przetestować.




 Opis producenta:

 Efektywna, skoncentrowana formuła - dobry sposób na oszczędność. Mnóstwo piany, która działa i starcza na długo. Super skuteczny: świetnie rozpuszcza tłuszcz nawet w zimnej wodzie. Delikatny dla dłoni.
 




Moja opinia:

Bardzo dobry środek. 
Dobrze się pieni dzięki czemu można nim umyć dużą ilość naczyń.
Jest bardzo wydajny.Świetnie sobie radzi z tłustymi osadami.
Według mnie jego największym minusem jest cytrynowy zapach ponieważ boli mnie po nim głowa.
Moje dłonie także go nie akceptują.










Moja ocena: 7/10


 





 
 Czy polecam? 
Tak. Jeśli komuś nie przeszkadza cytrynowy zapach.

 




2 komentarze:

  1. I takie wpisy mnie się podobają - praktyczne i zwięzłe. Czy mogłabyś wypróbować któryś z tych płynów do mycia: http://www.higiena.net.pl/produkty/srodki-czystosci/chemia-konsumencka/plyny-do-mycia,2,10634? Zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń