piątek, 13 lutego 2015

Bombonierka urodzinowa RMF FM



W styczniu RMF FM rozdawało urodzinowe bombonierki. Miałam to szczęście wygrać 2 bombonierki na stronie internetowej radia.





Aby dostać bombonierki trzeba było poczekać na hasło prowadzącego.
Następnie odpowiedzieć na 3 pytania.

Następnie otrzymałam maila zwrotnego:

GRATULACJE! 

Wyjątkowa urodzinowa bombonierka Radia RMF FM już wkrótce będzie Twoja. W tym momencie trwają czynności związane z jej przygotowaniem do wysyłki. Już wkrótce otrzymasz na swój telefon SMS z informację od Poczty Polskiej o numerze listu przewozowego i terminie dostawy bombonierki. SMS przychodzi zwykle w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, a przypadku zamówień złożonych w piątek - najdalej w poniedziałek po weekendzie.
 
 
 
 
Moja opinia:

Czekoladki bardzo dobrej jakości firmy "Wawel" o smaki Tiramiusu i Adwokat.
 Bardzo lubię Tiramisu więc to moja ulubiona propozycja z tej bombonierki.
Waga bombonierki to 500g. Co najważniejsze czekoladki nie składają się głównie z "E"
Nie zawierają syropu glukozowo - fruktozowego który jest jeszcze bardziej szkodliwy niż sztuczne barwniki. 
 
 
Moja ocena: 10/10

 
 Czy polecam? 
Tak.
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Witam. Świetny blog :D Zapraszam do zapoznania się z moją stroną i do obserwowania. Oczywiście odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam :)
    https://www.facebook.com/abouthumannutrition http://abouthumannutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń