wtorek, 10 lutego 2015

Listy do blogerek




Miałam pisać o tym wcześniej, ale jakoś nie było czasu. Kiedyś przeglądając  blogi natrafiłam na bardzo fajny projekt. Dziewczyna wymyśliła pewien projekt. "LISTY DO BLOGEREK". Zaciekawiło mnie to i sama przyłączam się do projektu. 

Od razu napisałam listy do pomysłodawczyni i innej blogerki która udostępnia swój adres na blogu.
Wysłałam list i kilka próbek. W zeszłym tygodniu dostałam odpowiedzi.


Pierwszą odpowiedz dostałam od  Dream World


Bardzo fajny list ;) otrzymałam w prezencie 2 próbki oraz kolczyki.
Dziękuję bardzo za odpowiedz ;)




Drugą odpowiedz uzyskałam od pomysłodawczyni Miśki



Dziękuje bardzo kochane za odpowiedzi ;)




_______________________________________________

A wy co o tym sądzicie?

Jeśli chcecie również wziąć udział w projekcie i napisać do mnie 
to udostępnię wam mój adres.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz