wtorek, 24 lutego 2015

Płyn do kąpieli - Caramel Waffle



Odkryłam ostatnio niesamowity płyn do kąpieli.
Jest to nowa propozycja tego producenta. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.
Bezbłędny mój numer jeden.








 Opis producenta:
Odżywcza emulsja typu woda w oleju (w/o). Zawiera kompleks składników koziego mleka bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodory oraz witaminy A i D.

DZIAŁANIE
• działa naprawczo na epidermę
• intensywnie nawilża i wygładza skórę
• wyraźnie zmiękcza naskórek
nie zawiera barwników
nie zawiera parabenów
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1594,mleczko-do-ciala#sthash.I74yingp.dpuf

Złocisty karmel i łagodna wanilia, tworzą niepowtarzalny aromat tego wyjątkowego płynu do kąpieli. Zanurz się w jedwabistej pianie, odpręż się i wróć myślami do beztroskiego dzieciństwa. Luksja Caramel Waffle przywoła tylko najsłodsze wspomnienia
Aktywny preparat o bogatej, nowoczesnej formule regenerujący skórę suchą i mało elastyczną.

WSKAZANIA
polecany do cery suchej ze skłonnością do zmarszczek

DZIAŁANIE
• odżywianie wygładzanie
  - intensywnie nawilża, wygładza i uelastycznia skórę dłoni
  - likwiduje uczucie szorstkości
  - wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania
• profilaktyka zmarszczek - kompleks składników koziego mleka, witaminy A i E, prowitamina B5 (D-panthenol) - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1838,krem-do-rak-i-paznokci#sthash.4Tef2657.dpuf








 
Moja opinia:

Płyn mieści się w dużej 1l butelce. Posiada zamknięcie typu "klik" z małym aplikatorem. Idealnie się go aplikuje. Kosmetyk jest ważny 12 miesięcy od otwarcia.







Zapach produktu jest niesamowity. Pierwsze moje skojarzenie to gofry z karmelem.
Płyn się dobrze pieni, nie trzeba wylewać całej butelki produktu, wystarczy jej mała ilość.Płyn nie podrażnia skóry, nie wysusza. Jest on bardzo wydajny. Konsystencja kremowa, gęsta, lejąca się. Idealny również jako żel pod prysznic.







Moja ocena: 9/10


 




 
 Czy polecam? 
Tak. śmiało mogę go jak najbardziej polecić - zapach jest obłędy.






2 komentarze:

  1. Kocham takie karmelowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam płyny z tej serii, ogólnie zapachy mają piękne :) Jeśli chodzi o pienienie, to tak średnio i troszkę wysuszały mi skórę przy dłuższym użytkowaniu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń