poniedziałek, 16 lutego 2015

L’Oréal Paris Skin Perfection


Moja dzisiejsza opinia będzie dotyczyła L’Oréal Paris Skin Perfection Kremu i serum udoskonalającego. Które mogę przetestować dzięki klubowi ekspertek.





 Opis producenta:
Krem udoskonalający Skin Perfection od L'Oréal Paris optymalnie nawilża skórę, widocznie redukuje zaczerwienienia, wygładza, nadaje jedwabistą miękkość. Zawiera w swojej formule przełomowe składniki aktywne, aby działać na widoczną poprawę jakości skóry: Perline-P, działa na poprawę wyglądu porów, wyrównanie kolorytu i powierzchni skóry, a kwas lipohydroksylowy (LHA) koryguje przebarwienia i wygładza jej powierzchnię. Dzięki aksamitnej konsystencji Krem udoskonalający Skin Perfection doskonale się wchłania i optymalnie nawilża skórę.




 
Moja opinia:

Ciesze się, że miałam możliwość przetestować te produkty. Na pierwszym planie mamy przyciągające wzrok opakowanie obu produktów w kolorze ognistego różu.





Zapach produktów bardzo subtelny. Po nałożeniu na skórę szybko się wchłania i skóra prawie natychmiast jest nawilżona, nie pozostaje na niej tłusta powłoka. Cera jest gładka. Znikają zaczerwienienia skóry. Pory się zamykają. Nigdy nie stosowałam kremu i serum uzupełniającego jednocześnie,  a teraz wiem ze warto oba te produkty uzupełniają się i daje wspaniały efekt . Skóra ma jedwabista powlokę , twarz jest rozświetlona.
 Gdybym mogła poleciłabym go przyjaciółce i rodzinie








Moja ocena: 9/10


 









 
 Czy polecam? 
Tak. Jak najbardziej polecam.






1 komentarz:

  1. Czytałam kilka dobrych opini o tych produktach. To kolejna ;)

    OdpowiedzUsuń