sobota, 14 lutego 2015

Maskara Rimmel Wonder'full Extreme Black



W tym tygodniu przetestowałam maskarę z olejkiem arganowym Rimella.
Jestem pod wrażeniem.




 Opis producenta:
Pielęgnujący tusz do rzęs z olejem arganowym. Szczoteczka doskonale rozdziela włoski i chwyta je od nasady, aż po same końce. Dozuje odpowiednią ilość formuły, zapewniając doskonałe pokrycie. Idealnie separuje rzęsy i nie tworzy grudek. Kremowa konsystencja pozwala na wygodną i dokładną aplikację. Tusz zawiera olej arganowy, posiadający właściwości pielęgnujące (odżywia, wygładza, dodaje elastyczności). Poręczne opakowanie dobrze leży w dłoni. Produkt dostępny jest w odcieniu czerni.



 
Moja opinia:

 Wonder'full Extreme black jest świetna! Nie pozostawia grudek. Szczoteczka bardzo fajna idealnie rozczesuje rzęsy co powoduje, że nie sklejają się. Maskara nie kruszy się , nie osypuje dzięki czemu idealnie utrzymuje się na rzęsach. Olejek argonowy mocno odżywia rzęsę. Tusz powoduje uczucie lekkich rzęs. Opakowanie idealnie leży w dłoni. Jestem bardzo zadowolona z tej maskary. Wywołuje pożądany efekt.







Moja ocena: 8/10

 
 Czy polecam? 
Tak. Dlaczego? Ponieważ odżywia rzęsy.






4 komentarze:

  1. Świetnie , że jest to również odżywka. Ma genialne opakowanie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tej jeszcze nie miałam :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :) Też go mam, jednak czeka w kolejce na użycie.

    OdpowiedzUsuń