czwartek, 21 maja 2015

Moje przesyłki z ostatnich dni



Dzisiaj chciałabym przypomnieć o rozdaniu u mnie na blogu. 
Które zorganizowałam ze względu na kilka czynników. Jednym z nich jest również zbliżający się dzień matki. Zasady są banalnie proste, wygrać może każdy z Was!
 Pamiętajcie, że w losowaniu będą mogli brać udział tylko ci z Was, którzy spełnią punkty podane w regulaminie.






Zgodnie z moim regulaminem, dokładam jeszcze jeden kosmetyk (którego nie ma na zdjęciu) do rozdania. Ponieważ liczba zainteresowanych przekroczyła 30 osób. 





Dzisiaj również chciałabym się pochwalić kilkoma paczkami które otrzymałam na dniach.




Perły piorące Perlux dzięki kampanii na streetcom.




 Krem nivea - lekki na dzień



Zostałam również testerem miesiąca maj w Eveline Cosmetics





Dwie przesyłki z EverydayMe



Loreal - pocztówka z próbką kremu




Ambasadorka Le Petit Marseiliais






5 komentarzy:

  1. też dostałam ten krem z Nivea - jest super, szczególnie pod makijaż! :)

    ps.poklikasz u mnie w linki? to tylko kilka rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszki :)
    Perluxa, Nivea i LPM mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne rzeczy :]
    Też bym chciała zostać taką testerką <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli Ci się u mnie spodoba - zaobserwuj :* To dla mnie wielka motywacja! ;]

    OdpowiedzUsuń