sobota, 23 maja 2015

Wybielająca pasta do zębów White Now Gold - Signal




Jako kolejny cel do testowania z mojego JOYBOX'a postanowiłam wybrać pastę do zębów. Jest to produkt ogólno powszechny. Każdy stosuje pasty do zębów różne i różniste. Ale tą uznałam za bardziej wyjątkową ponieważ miała na celu wybielić zęby.











 Opis producenta:

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marka Signal proponuje pierwszą pastę, która oprócz kompleksowej ochrony przeciw próchniczej i pielęgnacji jamy ustnej sprawia, że uśmiech staje się bielszy już po pierwszym szczotkowaniu. Efekt natychmiastowego wybielenia jest potwierdzony klinicznie, ale tymczasowy (badania kliniczne natychmiastowego, optycznego wybielenia zostały przeprowadzone na 78 próbach). Nowa formuła posiada również funkcję stopniowego wybielania zębów. Pasta ma postać bezbarwnego i niebieskiego żelu, wytwarzającego niebieską pianę podczas szczotkowania. Smak miętowy. Zawiera fluorek sodu (1450 ppm fluoru).












 
Moja opinia:
 
Tubka pasty zapakowana jest w plastikowe pudełko. Opakowanie wygodne, dobrze leży w dłoni. Zamykane na korek. Produkt można wydobyć do końca dzięki miękkiej tubce. Pasta jest w niebiesko-srebrnym kolorze. Tworząca się piana przy szczotkowaniu zębów również jest w odcieniach mocnego niebieskiego, który może brudzić, np. ręcznik. Ma przyjemny miętowy smak. Wybielenie jest widoczne, chociaż z większymi przebarwieniami pasta sobie nie radzi. Efekt ten jest natychmiastowy, optyczny i krótko trwały. Na duży plus zasługuje fakt, że nie podrażnia, dzięki czemu nadaje się do wrażliwych zębów. Pasta dobrze chroni zęby przed próchnicą, zawiera bardzo dużo fluoru. Produkt jest ogólnodostępny, można go spotkać w drogeriach i hipermarketach.







Moja ocena: 7/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak polecam. Przed ważnym wyjściem na pewną sięgnę po tę pastę.




5 komentarzy:

  1. ja używam past z Colgate :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę Colgate :]
    Chociaż ta ciekawa jest :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli takie optyczne zaraz po myciu wybielenie :) Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pasta i na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń