środa, 20 maja 2015

Żel pod prysznic o zapachu kokosa (Coconut Shower Gel) - Original Source




Dzisiaj produkt z grudniowego JOYBOX'a. Którego udało mi się kupić z 20% rabatem.
Testom został poddany Żel pod prysznic o zapachu kokosa. Ogólnie nie toleruje kokosa w żadnej postaci ale ten żel naprawdę mnie zachwycił.













 Opis producenta:


Upłynęło 328 gorących dni zanim skąpane w słońcu kokosy zostały zerwane i wpakowane do naszej ekologicznej butelki. Dzięki żelowi pod prysznic Original Source Coconut nawilżysz swoją skórę, a zmysły przeniosą Cię do tropikalnego raju.











 
Moja opinia:
 
Żel mieści się w podręcznej butelce. Kosmetyk stoi na zakrętce dzięki czemu można wydobyć go do końca. Zamknięcie typu klik.  Słodziutki przepysznie kokosowy zapach. Nie dla każdego, ponieważ niektórzy mogą w nim wyczuwać lekko chemiczną nutę - więc mega wrażliwcom zapachowym odradzam ale jak dla mnie zapach spełnia swoją rolę. Konsystencja niezbyt gęsta, łatwo się rozprowadza , dobrze się pieni. Doskonale myje. Skóra po kąpieli pozostaje pachnąca i miękka w dotyku. Produkt nie wysusza skóry, nie podrażnia, skóra po jego użyciu jest miękka i sprawia wrażenie nawilżonej, co przy moich skłonnościach do podrażnień i alergii jest największym plusem.










Moja ocena: 8/10
 

 



 Czy polecam? 
tak polecam




4 komentarze:

  1. uwielbiam żele o tym zapachu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś używałam ich żele, mają świetne zapachy! tego akurat nie używałam/nie wąchałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszystko co jest z kokosem!
    Takiego żelu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele OS, ale kokoska jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń