poniedziałek, 18 maja 2015

Zestaw 3 cieni do powiek - Yves Rocher


yves-rocher.pl


Ponieważ w tym miesiącu zaczął się u mnie okres imprez postanowiłam wypróbować cienie które zakupiłam w Yves Rocher.
 
 












 Opis producenta:

Wydobądź piękno swoich oczu dzięki 3 różnorodnym cieniom do powiek: iskrzącemu beżowi, głębokiemu fioletowi i intensywnej zieleni. 3 odcienie, które idealnie się dopełniają. Cienie posiadają delikatne, perłowe wykończenie. Ich atut: Kasetka wyposażona w lusterko.

Działanie:
• Łatwe w użyciu
• Aplikator dołączony do kasetki
• Intensywne, głębokie kolory
• Piękne, perłowe wykończenie











 
Moja opinia:


Cienie znajdują się w eleganckim, złotym, podręcznym opakowaniu, idealnie nadającym się do torebki. W środku znajduje się lusterko oraz pędzelek do aplikacji produktu. Przód złoty, tył to opis kosmetyku oraz skład. Kolory (kremowy, złoty, fiolet) moim zdaniem są dobrze skomponowane i delikatne. Aplikacja nie sprawia trudności, dobrze się rozprowadzają po powiece, dobrze rozcierają. Mają jedwabistą konsystencję. Cienie nie osypują się, dobra trwałość. Do wieczora z nimi nic się nie dzieje, nie zbierają się w załamaniach powieki, ani nie bledną. Idealnie nadają się na dzienny makijaż. Cienie można nanosić pojedynczo lub mieszać. W każdej wersji kolorystycznej nadają oczom wyrazu i ładnej oprawy. Nie rozmazują się, są trwałe, nawet przez całą noc szalonej imprezy. Największym plusem są naturalne składniki z których zostały wykonane cienie.



Moja ocena: 8/10
 

 



 Czy polecam? 
tak polecam




1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc nie próbowałam cieni YR, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń