czwartek, 14 maja 2015

Żel pod prysznic dopełniacz (Hamamelis, Douche Douceur) - Yves Rocher


yves-rocher.pl


Dzisiaj mojej opinii poddaję nawilżające mleczko do demakijażu z mojej paki Yves Rocher.












 Opis producenta:

Żel pod prysznic z wyciągiem z hamamelisu BIO, znanego ze swych łagodzących właściwości. Działa kojąco, nie wysusza wrażliwej skóry. Przeznaczony dla całej rodziny. 









 
Moja opinia:

Dopełniacz mieści się w termicznej torebce. Jest to dość korzystne rozwiązanie dla osób które mają swoja wygodną, podręczną butelkę. Zapach delikatny, przyjemny, nie duszący i niezwykle naturalny. Kosmetyk ma aksamitną, delikatną, kremową konsystencję. Żel jest przezroczysty. Średnio się pieni. Bardzo dobrze nawilża skórę, nie podrażnia. Skóra nie jest przesuszona ani ściągnięta, zdarza się nawet, że nie potrzebuję dodatkowego nawilżania balsamem, co mówi samo za siebie. 








Moja ocena: 8/10
 

 



 Czy polecam? 
tak polecam




3 komentarze:

  1. ja wczoraj zrobiłam zapasy żeli z Balea w DM, więc na razie żeli mi staczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się na moją rozdrażnioną skórę :)

    OdpowiedzUsuń