poniedziałek, 11 maja 2015

Szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy (Volume, Volumizing Shampoo) - Yves Rocher


yves-rocher.pl


Kolejny produkt z mojej szalonej paczki. Tym razem pod lupę biorę Szampon do włosów zwiększający objętość.












 Opis producenta:

Szampon do włosów cienkich i delikatnych.
98% składników pochodzenia naturalnego.
Składniki pochodzenia roślinnego: malwa bio, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez silikonu, bez sztucznych barwników.
Bez parabenów.







 
Moja opinia:

Szampon mieści się w podręcznej butelce. Dobrze leży w dłoni. Stoi stabilnie, zakrętka-korek jest łatwy w użyciu, kiedy zostaje końcówka szamponu, też łatwo wypływa. Szampon dobrze się pieni. Zapach bardzo intensywny, ziołowy i niezwykle naturalny. Działanie jest po prostu beznadziejne. Szampon nie domywa włosów! Tuż po umyciu nie czułam żadnego odświeżenia czy większego oczyszczenia. Włosy szybciej się przetłuszczały (myte wieczorem koło 20, robiły się nieświeże już po południu następnego dnia). Obiecany przez producenta efekt volume jest nie zauważalny, a nawet zaobserwowałam przyklapnięcie włosów. Nie podrażniał skóry, nie plątał włosów.










Moja ocena: 3/10
 

 



 Czy polecam? 
Nie. Szczerze mowiąc posiada tylko 2 plusy zapach i butelkę.






1 komentarz:

  1. Ciekawe jakby się u mnie spisał, czy byłabym chociaż trochę zadowolona...

    OdpowiedzUsuń