wtorek, 5 maja 2015

Żel ze świetlikiem i kolagenem - GorVita





  Produkt w ramach współpracy z firmą CREDO PR.
Zapraszam do zapoznania się z całą ofertą producenta www.gorvita.com.pl
Produkt ten jest przeciw zmarszczkowy dlatego też przetestowałam go dzięki pomocy mojej kochanej mamy, która ma delikatne kurze łapki. Nie testowałam go niestety na sobie ponieważ jeszcze jestem za młoda na tego typu kremy. ;)







 Opis producenta:


Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.
Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze
, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.
Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.













 
Moja opinia:

Opakowanie małe, podręczne. Krem znajduje się w miękkiej tubce dzięki czemu można go wygodnie aplikować. Świetna propozycja do torebki. Żel bez zapachowy o delikatnym żółtym zabarwieniu. Konsystencja gęsta. Krem dobrze i szybko się wchłania. Produkt delikatnie chłodzi i nawilża. Skóra wokół oczy po zastosowaniu jest trochę jędrniejsza. Nie obciąża powiek i skóry wokół oczu. Nawilżenie utrzymuje się przez cały dzień. Również można go zastosować pod makijaż. Jedynym minusem jest to, że nie zauważyłam zmniejszenia i usunięcia zmarszczek





Moja ocena: 7/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak.  Gorąco polecam.



2 komentarze:

  1. Od dawna mam go na wish liście, ale ciągle mam jakieś kremy. Ze względu na świetlik chcę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego żelu ale chętnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń