piątek, 8 maja 2015

Żel pod prysznic Lawenda z Prowansji Jardins Du Monde - Yves Rocher


yves-rocher.pl


W końcu nadszedł czas na rozpakowanie mojej paczki z Yves Rocher z 50% rabatem którą sprawiłam sobie na dzień kobiet. Pisałam wam o tym jakiś czas temu. Dziś recenzja żelu pod prysznic.











 Opis producenta:

Żel pod prysznic Lawenda z Prowansji to kosmetyk do mycia ciała o żelowej konsystencji, który jednocześnie pielęgnuje skórę puszystą pianą o zapachu lawendy, przywołując skojarzenia ze słonecznymi polami lawendowymi w Prowansji. Formuła wykorzystująca odprężające właściwości zapachu lawendy, wzbogacona została składnikami o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Kosmetyk posiada neutralny dla skóry odczyn pH.

Składniki:
olejek eteryczny z lawendy - właściwości odprężające
gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Bez parabenów.





 
Moja opinia:

Żel mieści się w małej, podręcznej butelce. Dobrze leży w dłoni. Butelka jest przezroczysta koloru fioletowego, co jest niebywałym plusem. Dzięki temu produkt można wydobyć do końca. Zamknięcie typu klik. Żel jest przezroczysty, rzadki. Słodki, lawendowy, nie duszący zapach. Żelowa konsystencja, dobrze się pieni. Skóra po kąpieli pozostaje pachnąca i miękka w dotyku. Produkt nie wysusza skóry, nie uczula. Plusem także jest to , że Żel jest ogólnodostępny.










Moja ocena: 7/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak.  Polecam.



2 komentarze:

  1. Wystarczy słowo lawenda i już mam na niego chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za lawendą,ale ten jest bardzo fajny :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń