piątek, 22 maja 2015

Szminka w płynie ( Permanent Make - Up Lip Tint) - Bell




Dzisiaj kolejny produkt z grudniowego JOYBOX'a. Jest nim szminka w płynie. Początkowo zaskoczyła mnie dość pozytywnie, było dużo ochów i achów, lecz po kilku użyciach zauważyłam wysuszanie się ust.
















 Opis producenta:

Sekret działania produktu to formuła `long lasting`, która sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki zawarte w formule Lip Tint barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dostępny w sześciu odcieniach.











 
Moja opinia:
 
Opakowanie wygodne, dobrze leży w dłoni. Kosmetyk ten to szminka w formie błyszczyka. Matowy, trwały, długo utrzymuje się na ustach. Super pigmentacja. Jednak bardzo szybko wysusza usta. Polecam zastosowania również dodatkowo balsamu, aby usta nie spierzchły. Kolejnym plusem jest duża gama kolorystyczna oraz ogólnodostępny.









Moja ocena: 6/10
 

 



 Czy polecam? 
tak polecam, ale radzę uważać na wysuszanie ust






3 komentarze:

  1. Sporo trwałych kosmetyków wysusza usta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tint, ale poleciał do kosza właśnie przez wysuszanie ust :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale już wiem, że nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń