poniedziałek, 15 czerwca 2015

#ambasadorkaLPM - pierwsze wrażenie



Na początku maja zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais.
Z czego jestem bardzo zadowolona. Paczka ambasadorki była bardzo bogata czego się nie spodziewałam. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem produktów LPM.
Dziś opiszę moje pierwsze wrażenia jako ambasadorki.










Zestaw ambasadorki:

  • list do ambasadorki
  • przewodnik po świecie (ambasadorki), 
  • opaska na oczy, 
  • karty dla przyjaciółek, - 20 szt.
  • mleczko nawilżające do bardzo suchej skory - 20 próbek 
  • kremowy żel pod prysznic 20 próbek - Kwiat Pomarańczy
  • delikatny żel pod prysznic i do kąpieli o pojemności 650 ml - Grejpfrut i Pomarańcza
  • delikatny żel pod prysznic o pojemności 400 ml - Werbena i Cytryna






 Opis producenta:

Nasze żele pod prysznic nie tylko łagodnie oczyszczają skórę, ale też sprawiają, że staje się ona nawilżona, aksamitnie gładka i pachnąca. Odkryj urzekające aromaty naszych żeli i przenieś się do słonecznej Prowansji. Żel przyda się niezależnie od tego, czy wybierzesz szybki prysznic, czy długą, relaksująca kąpiel.

Nawilżające mleczka do ciała Le Petit Marseillais to doskonałe uzupełnienie codziennej pielęgnacji ciała. Są bogate w składniki pochodzenia naturalnego, które rozpieszcza Twoją skórę, masło Shea, mleczko figowe ...






 
Moja opinia:
 
Moje pierwsze wrażenie po otworzeniu paczki to : wow, jaka ona duża i pełna niespodzianek. Postąpiłam zgodnie z instrukcją ambasadorki LPM. Założyłam na oczy opaskę załączoną do paczki. Następnie otworzyłam żel o pojemości 400ml, poczułam delikatny zapach cytryny, ściągam opaskę i widzę : Cytryna i Werbena. Tak samo postępując z żelem o pojemności 650ml, poczułam jakby grejfrut i coś słodkiego możliwa pomarańcza. Ściągam opaskę, widzę - Grejfrut i Pomarańcza.
Super zabawa od LPM. Bardzo mi się podobało ;)





Moja ocena: 10/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam tę markę




6 komentarzy:

  1. Bardzo przypadły mi do gustu te cytrusowe żele z LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nich pachnie świetnie!
    Jak dowiedziałaś się o kampanii, że wzięłaś w niej udział?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowiedziałam się z facebooka, ale jak chcesz kochana mam kilka zaproszeń do kolejnej kampanii

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity post zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń