piątek, 19 czerwca 2015

Żel pod prysznic i do kąpieli `Cytryna i Werbena` - Le Petit Marseillais



A dziś Żelu pod prysznic: Werbena i Cytryna od Le Petit Marseilials. Który bardzo mi się spodobał, jest on orzeźwiający. Idealny na letnie dni. Bardzo się spodobał mojej rodzince. W moim domu już gości kolejny.








 Opis producenta:

Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Werbena i cytryna delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Lekka i łatwa do spłukania piana uwalnia słoneczny zapach. Twoja skóra pozostaje miękka, nawilżona (nawilża górne warstwy naskórka) i odświeżona.
Werbena jest najbardziej znanym w Europie geranium. Olejek z werbeny uspokaja i relaksuje. Bogata w witaminy C, cytryna jest znany z właściwości stymulujących.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais Werbena i cytryna zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.






 
Moja opinia:


  Żel mieści się w niezbyt podręcznej butelce. Produktu niestety z łatwością nie wydobędziemy do końca, trzeba się trochę przy tym nagimnastykować. Cytrusowy, intensywny, nie duszący zapach. Który pozostaje na skórze długi czas. Przyjemna, delikatna konsystencja, dobrze się pieni. Barwa przezroczysta z lekkim zabarwieniem żółtego. Skóra po kąpieli pozostaje pachnąca i miękka w dotyku. Ciało po umyciu jest zrelaksowane. Skóra jest miękka i gładka. Nie podrażnia i nie uczula. Produkt nie wysusza skóry, jest bardzo wydajny. Plusem także jest to , że Żel jest ogólnodostępny.






Moja ocena: 8/10




 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam tę markę, 2 punkty odjęłam za nie poręczną butelkę,




3 komentarze: