wtorek, 30 czerwca 2015

Zakupy w sklepie Zalando.pl



Po mojej długiej nieobecności nadszedł czas na recenzję sklepu Zalando.pl
Dzięki platformie trnd miałam okazję zostać ambasadorką sklepu. Mają bardzo duży wybór produktów. Moje zakupy to kilka ciuchów przydatnych na co dzień.
Jeśli jesteście zainteresowani rabatami bardzo chętnie się podzielę.












Zestaw ambasadorki:

  • Bon upominkowy o wartości 100 zł
  • 75 bonów 15% rabatu
  • 15 bonów 20% rabatu
  • Przewodnik ambasadorki




 Opis producenta:

Zalando to niemiecki wysyłkowy sklep internetowy. Sprzedaż skupia się głównie na obuwiu i odzieży, przy czym dostępny jest szerszy asortyment, który obejmuje produkty dekoracyjne, akcesoria domowe, a nawet meble.  Zwrotu towaru możemy dokonać do 100 dni od zakupu towaru. Zwrot i wymiana na koszt sklepu.






 
Moja opinia:

Mój bon zrealizowałam w ciągu tygodnia od otrzymania paczki. Niestety czas realizacji w sklepie jest bardzo długi - paczkę wysłali dopiero po tygodniu. Często robię zakupy przez internet i niestety taki czas realizacji to już minus. Podczas moich zakupów wykorzystałam bon oraz rabat -20%. Za wysyłkę nie płaciłam. W sklepie Zalando wybrałam następujące rzeczy: t-shirt męski i damski oraz torebkę. Z przedmiotów jestem bardzo zadowolona, są bardzo dobrej jakości. Koszulki mękkie i przyjemne w dotyku. Po praniu nic się z nimi nie dzieje.

Moją największą miłością jest torebka. (niestety zdjęcie dość słabe)











Plusy transakcji:
  • zwrot i wymiana na koszt sklepu
  • darmowa wysyłka
  • ubrania dobrej jakości


Minusy transakcji:
  • długi czas realizacji








Moja ocena: 6/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam,duży wybór marek.






6 komentarzy:

  1. nie zamawiałam nigdy z Zalando i na razie nie planuję :P
    ten pierwszy T-shirt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, u mnie jak dobrze pamiętam, przesyłka pojawiła się w ciągu 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja tego sklepu nie znam, ale jak najbardziej jestem zdania, że sam robienie zakupów przez internet jest po prostu fajne. Mi także podoba się to co czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/dokad-trafiaja-przesylki-zanim-dojada-do-ostatecznego-celu-droga-przesylki-krok-po-kroku i już teraz wiem jak długa jest droga paczki zanim do mnie dojedzie.

    OdpowiedzUsuń