wtorek, 2 czerwca 2015

Wazelina kosmetyczna (Pure Petroleum Jelly) - Vaseline



Długo mnie nie było, ale każdą nieobecność można w jakoś sposób usprawiedliwić. Moja jest to spowodowane ślubem mojego brata, do którego przygotowania mnie bardzo pochłonęły.
A dziś kolejny kosmetyk z mojego JOYBOX'a, czyli wazelina kosmetyczna. Bardzo przypadła mi do gustu jak i mojemu mężczyźnie, który ukradkiem podbiera z mojej kosmetyczki kremy, balsamy itp. 











 Opis producenta:

Gdy skóra jest popękana, jej bariera wilgoci jest poważnie uszkodzona przez co skóra jest sucha i ma trudności z regeneracją od wewnątrz. Vaseline działa poprzez tworzenie bariery uszczelniającej, który chroni przed utratą wody i chroni skórę, wspierając jej naturalny proces regeneracji. Chroni i pomaga utrzymywać wodę w skórze wspomagając proces jej regeneracji: 100% czysta wazelina, łagodna dla skóry, hipoalergiczna i nie zatyka porów, zmniejsza widoczność drobnych, suchych linii, pomaga zabezpieczyć drobne skaleczenia, zadrapania i oparzenia, zabezpiecza skórę przed odmrożeniami i pierzchnięciem. Najlepsze dla: suchej, suchej i swędzącej skóry, suchości związanej z egzemą.










 
Moja opinia:
 
Kosmetyk posiada małe,poręczne, bardzo uniwersalne opakowanie, które można śmiało nosić w każdej torebce. Produkt jest bezzapachowy i nie uczula. Konsystencja lepka, dobrze się rozprowadza.
Wazelina dobrze natłuszcza i nawilża, zabezpiecza skórę przed wyschnięciem na dłuższy czas. Stosowałam ją na spierzchnięte usta, suchą skórę dłoni oraz okolicy zgięcia łokciowego i kolan. Efekty stosowania widoczne są niemal od razu. Produkt bardzo wydajny, idealny dla suchej i popękanej skóry, która wymaga szczególnej pielęgnacji.







Moja ocena: 9/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam.



3 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam :/

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym produkcie na polskim YouTub'ie, ale narazie mam tyle wazelin nakupowanych :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam wazeliny. Po prostu nie jest mi potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń