środa, 17 czerwca 2015

Moje nowe paczuszki ;)


Witam was kochani !!!
Dzisiaj kilka moich nowych współprac z których jestem bardzo zadowolona.
Dziękuje bardzo za fantastyczne przesyłki,





Oto produkty z mojej wspaniałej paczki od BjuSPA. W której skład wchodzą: masło Shea, masło kakowe, piling Ananas i Papaja. Już nie mogę się doczekać testowania.







Kolejną moją współprace nawiązałam z:

http://www.studioastro.pl/

 
 Paczka była bardzo obfita. Bardzo się zdziwiłam tak dużą zawartością.W skład paczki wchodzi pięć książek. Ponieważ moje wykształcenie jest ukierunkowane w żywieniu, postanowiłam wybrać kilka interesujących tytułów które również będę mogła kiedyś przy okazji wykorzystać w pracy.



 
 
A teraz coś co przyda się w każdym domu i się na pewno nie zmarnuje. 
www.rafex.eu
 
Paczka również była bardzo obfita większości przypraw nie ma na zdjęciu. U mojego przyszłego męża największe zainteresowanie wzbudziła przyprawa do kebaba którego uwielbia.
 
 
 
 
 A tu moje największe zaskoczenie. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek ta przesyłka dojdzie. Wypełniałam wniosek o darmową próbkę 1,5 roku temu a dziś taka niespodzianka.


 
 Jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam.
 
 
Link do bezpłatnej próbki :
--> KLIK <--


I co wpisać po kolei, dla tych, którzy nie są zbyt za językiem angielskim.
First name: IMIĘ
Last name: NAZWISKO
Address: ADRES, TO WIADOMO
City: MIASTO
State (US only): NIC, lub ponownie miasto
Postal code: KOD POCZTOWY
Country: WYBIERACIE POLAND
E-mail: EMAIL, jasne :)
Po tym klikacie "Send me a sticker!" i tyle.
 
 
 
 
__________________________
 
 
Miłego wieczoru kochani ;)))
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Świetne współprace :) Gratulacje :) Ananasowy peeling mmm...ja mam kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne współprace, gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współprac :)
    Do mnie również dotarła ta naklejka, zupełnie zapomniałam że ją zamawiałam ! Ale wydaje mi się, że do mnie szła nieco krócej niż do Ciebie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń