poniedziałek, 22 czerwca 2015

Lakier do paznokci Miracle Gel - Sally Hansen



A dziś nadszedł w końcu czas na Sally Hansen OMGel. Na początku kwietnia miałam okazję dostać się do małego grona testerek lakierów do paznokci. Co było moim wielkim zaskoczeniem. Zadaniem lakierów jest utrzymanie się na paznokciach do 14 dniu. Szczerze mówiąc oczekiwałam od nich wiele. Troszeczkę się zawiodłam, miałam nadzieje, że wytrzyma chociaż 10 dni.







Zestaw ambasadorki:

  • 2 lakiery Miracle Gel
  • Top Coat
  • Ulotka Gel Ekspertki
  • Kupony rabatowe dla przyjaciółek






 Opis producenta:

Lakiery Miracle Gel posiadają rewolucyjną formułę żelowego manicure bez potrzeby użycia lampy LED. Dwa proste kroki dla niesamowitego efektu: koloru i połysku. Manicure trwały do 14 dni.







 
Moja opinia:

Lakiery znajdują się fajnych, dobrze leżących w dłoni buteleczkach. Kolory w których występuję #OMGel są piękne, idealne na sezon wiosna-lato. Konsystencja lakierów jest dość rzadka, ale dzięki temu wygodniej się maluje, bo ładniej się rozprowadzają na płytce paznokcia, ale to też za sprawą dość szerokiego pędzelka. Ja nałożyłam zawsze 3 warstwy lakieru i Top coat. Czas schnięcia nie jest aż tak straszliwie długi ale i nie najkrótszy. Na co dzień pracuje, gotuję, sprzątam, zmywam ręcznie(nie posiadam zmywarki) i wykonuję jeszcze prace w ogrodzie. Tak więc 14 dni chyba nie dla mnie. Ale mimo tego że 14 dni na moich paznokciach nie wytrzymał to i tak jestem pod wrażeniem gdyż ładnie się utrzymał przez 5 dni. Co zauważyłam lakier nie ma tendencji odpryskiwania, tylko delikatnego ścierania za co duży plus. Naprawdę sprawdzałam go w ekstremalnych warunkach i jest dobrze.












Moja ocena: 8/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam, piękna kolorystyka.






4 komentarze:

  1. Ładne kolorki a wytrwałość jest całkiem, całkiem jak na czynności, które wykonujesz :)
    Zapraszam do mnie: http://forliveop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń