sobota, 13 czerwca 2015

Perły piorące Perlux - kampania Streetcom



W zeszłym miesiącu portal Streetcom ogłosił rekrutację do kampanii Pereł piorących Prelux, do której miałam okazję się dostać. (To moja pierwsza kampania na streetcom). U mnie w domu jest dość sporo prania dlatego bardzo się ucieszyłam, że mogłam brać udział w testach. Z niecierpliwością czekałam na kuriera który zapuka do drzwi, aby nastawić pierwsze pranie z perłami







Zestaw ambasadorki:
  • opakowanie 24 pereł piorących Perlux White 
  • opakowanie 16 pereł piorących Perlux Color 
  • 15 opakowań po 2 perły piorące Perlux White dla znajomych 
  • 15 ulotek do rozdania znajomym.





 Opis producenta:

Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje praniu przyjemny, długotrwały zapach.


Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność
i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne
i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!







 
Moja opinia:
 
 Mała Perła Perlux to połączenie proszku i żelu do prania, ochrona przed kamieniem oraz dodatek odplamiacza. Opakowanie to dość praktyczne, plastikowe pudełko. Można je wielokrotnie napełniać. Perła to mały woreczek wypełniony proszkiem i płynu, który się rozpuszcza w pralce pod wpływem wody i temperatury jaka osiąga. Już odpakowując pudełeczko poczułam świeży zapach morskiej bryzy, ale wciąż nie mogłam uwierzyć, że taka mała kapsułka może cokolwiek dokładnie wyprać. Włożyłam kapsułkę do pralki, "przysypałam" praniem i voila! Pranie nastawione, czekałam na efekty. Już przy wylewaniu wody przez pralkę poczułam zapach kapsułki. No ale dalej byłam ciekawa rezultatów. Po skończonym praniu faktycznie, pachniało świeżo, zapach utrzymywał się nawet, jak pranie wyschnie. Zapach jest świeży, orzeźwiający , nie dusi.
 Pokazałam kapsułki mamie. Ona tak naprawdę sprawdziła ich działanie. Moja siostra, kiedy wróciła z pracy, wyjęła swoją białą koszulę po całym dniu pracy w biurze. Co zobaczyłam? Wielką plamę z atramentu. Mama była przerażona, a siostra załamana, do tej pory żaden płyn, czy proszek takich plam nie spierał. Wrzuciła Perłę, bez nadziei że i to się powiedzie. Kiedy wyjęła koszulę z pralki, były w szoku, tak samo jak ja. Zero plamy. Naprawdę jestem w wielkim szoku, kapsułka daje radę.  Jedna kapsułka na cały bęben prania wystarcza, dlatego tak bardzo opłaca się "z nimi" prać.
W innym przypadku niestety byłam zaskoczona. W przewodniku ambasadora proponują nam by przy użyciu pereł piorących zastosować temperaturę min. 40 stopni oraz cyklu prania 40 minut.U mnie w tym przypadku pranie z perła nie sprawdziło się i perła nie rozpuściła się do końca. Zostało trochę proszku na dnie bębna pralki. Ogólnie jestem zadowolona z pereł piorących. Zapach utrzymuję się bardzo długo na ubraniach. Pranie z perłami jest łatwe i przyjemne ponieważ użycie ich jest dziecinnie proste. Nawet osoba nie robiąca na co dzień prania mogłaby ich użyć.





Moja ocena: 8/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam, jedyne za co odjęłam punkty to słaba rozpuszczalność.




6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych pereł, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ich jeszcze, jestem ich również ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,ja również dostałam się do kampanii Perluxa.U mnie kapsułki sprawdziły się doskonale.zapach bardzo przyjemny,nie kłóci się z perfumami,których używam.w poradniku eksperta jest informacja że należy prać w min.40 st.i cyklu prania min.40 minut,być może za krótko prałaś dlatego kapsułka się nie rozpuściła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział w kampanii :) wkrótce nowy post w którym będzie można zobaczyć jak Perlux radzi sobie z trudnymi plamami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również biorę udział w kampanii :) wkrótce nowy post w którym będzie można zobaczyć jak Perlux radzi sobie z trudnymi plamami.

    OdpowiedzUsuń