wtorek, 9 czerwca 2015

Cienie mineralne do powiek Blueberry - Annabelle Minerals




Mój dzisiejszy post poświęcam cienią mineralnym marki Annabelle Minerals w kolorze blueberry. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i cieszę się, że otrzymałam je w moim Joybox'ie bo w innej sytuacji nie zainwestowałabym 30zł na zakup jednego cienia. 

Zapraszam do mojej opinii ;)












 Opis producenta:

Cień łatwo się rozprowadza na powiece oraz zapewnia trwały makijaż na wiele godzin. Nie rozmazuje się i nie utlenia. Może być stosowany zarówno na sucho, jak i mokro - dla uzyskania intensywniejszego koloru.
Opakowanie zawiera 3g produktu.

Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Kaolin, Silk, CI 77007, CI 77499, CI 77266








 
Moja opinia:
 
Cienie znajdują się w małym, okrągłym, podręcznym opakowaniu. Po ściągnięciu wieczka widzimy plastikową pokrywkę zabezpieczającą. Chroni ona przed rozsypaniem się cienia. Kolor blueberry to odcień granatowego z domieszką szarości, mat z drobinkami. Moim zdaniem są dobrze skomponowane i delikatne. Aplikacja nie sprawia trudności, dobrze się rozprowadzają po powiece, dobrze rozcierają. Jednak radzę nakładać kosmetyk na powiekę uprzednio potraktowaną bazą pod cienie, można je również nakładać na mokro. Mają jedwabistą konsystencję. Cienie nie osypują się, dobra trwałość. Świetna pigmentacja. Do wieczora z nimi nic się nie dzieje, nie zbierają się w załamaniach powieki, ani nie bledną. Idealnie nadają się na dzienny makijaż. Nie rozmazują się, są trwałe, nawet przez całą noc szalonej imprezy. Największym plusem są naturalne składniki z których zostały wykonane cienie.








Moja ocena: 8/10
 

 



 Czy polecam? 
Tak


2 komentarze: