czwartek, 11 czerwca 2015

ROZDANIE MAJOWE - WYNIKI


 Witam Was Kochani !!!
Dzisiaj nadszedł dzień ogłoszeni wyników mojego rozdania. Zasady były banalnie proste, wygrać mógł każdy z Was! W losowaniu mogli brać udział tylko ci z Was, którzy spełnili punkty podane w regulaminie. Niestety znalazło się kilka osób które chciały trochę oszukać rozdanie i  kilka razy dodawało wpis pod postem. Przypominam również, że od ogłoszenia wyników czekam 3 dni na dane od zwycięzcy. Po upływie tego czasu losuję następną osobę.


W rozdaniu wzięły udział 63 osóby. Osoba, która wygrała, spełniła wszystkie warunki regulaminu:)
Ponieważ liczba zgłoszonych dobiła do 60 dodam do przesyłki produkt niespodziankę ;)

A więc kochani nie trzymam już was w tej niepewności!!!


Jest to: Sadi z bloga www.drunkpriest.blogspot.com
 
 
Gratuluje wygranej kochana !!!!
Mam nadzieje, że pochwalisz się swoją wygraną u siebie ;)
 
 
Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na maila z odpowiedzią ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Przy okazji mojego wpisu chciałabym się wam pochwalić moimi przesyłkami z ostatnich dni.
 
 
 
 
 

 Moja wygrana w konkursie „Ogólnopolskie upiększanie z Garnierem
Niestety nie będę mogła go używać bo jeszcze nie osiągnęłam wieku 40 + 
Ale moja mama się bardzo ucieszyła z takiego prezentu.




Chłodniki Winiary od rekomenduj.to




Dostałam się do kampanii zalando na trnd. Chętne piszcie rozdaje kody rabatowe.






14 komentarzy: