wtorek, 16 czerwca 2015

Żel pod prysznic i do kąpieli `Pomarańcza i grejpfrut` - Le Petit Marseillais



W dniu dzisiejszym mam dla was moją opinię na temat Żelu pod prysznic: Grejpfrut i pomarańcza od Le Petit Marseilials. Wczoraj zadaliście mi pytanie skąd się dowiedziałam o tej kampanii, otóż znalazłam informację na facebooku u znajomej. Jeśli chcecie mam do rozdania kilka zaproszeń do następnej kampanii.








 Opis producenta:

Żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Hydrate et Rafraichit Douche & Bain Extra Doux Orange & Pamplemousse `Pomarańcza i grejpfrut` sprawia, że prysznic i kąpiel to chwila prawdziwej przyjemności. Obfita, łatwa do spłukiwania piana delikatnie myje skórę uwalniając tonizujący i słoneczny zapach. Pikantne akcenty cytrusowe zadowolą całą rodzinę.
1 produkt - 2 zastosowania. Lekka formuła delikatnie oczyszcza, idealnie nadaje się zarówno pod prysznic, jak i do dłuższej, relaksującej kąpieli. Skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais Hydrate et Rafraichit Douche & Bain Extra Doux Orange & Pamplemousse `Pomarańcza i grejpfrut` zawiera naturalne składniki, nie zawiera parabenów, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach





 
Moja opinia:


  Żel mieści się w dużej, podręcznej butelce. Produktu niestety z łatwością nie wydobędziemy do końca, trzeba się trochę przy tym nagimnastykować. Kosmetyk jest mało podręczny pod prysznicem, ale za to świetnie nadaje się jako płyn do kąpieli. Cytrusowy, intensywny, nie duszący zapach. Który pozostaje na skórze długi czas. Przyjemna, gęsta konsystencja, dobrze się pieni. Barwa przezroczysta z lekkim zabarwieniem pomarańczy. Skóra po kąpieli pozostaje pachnąca i miękka w dotyku. Produkt nie wysusza skóry, jest bardzo wydajny. Plusem także jest to , że Żel jest ogólnodostępny.






Moja ocena: 8/10



 

 



 Czy polecam? 
Tak gorąco polecam tę markę, 2 punkty odjęłam za nie poręczną butelkę,




3 komentarze: